Používáme profesionální postupy při zpracovávání marketingového plánu a prodejní strategie. Marketingový plán je právem považován za nejvyšší úroveň marketingu, kdy se plánuje strategické chování firmy na celý následující rok.
Proč u nás:
Proč mít plán marketingu a podpory prodeje:
Top Limit Vám pomůže se stanovením a formulací cílů i tvorbou marketingového plánu dle konkrétních potřeb, možností Vaší firmy a specifických podmínek Vašeho tržního segmentu. Můžete mít svůj marketingový tým – outsourcing marketingu prostřednictvím agentury Top Limit.
Jsme profesionální externí dodavatel marketingových služeb. Můžete mít kdykoli po ruce svůj marketingový tým. Stačí jen zavolat NONSTOP 603 22 88 65.
Způsob naší práce spočívá v nasazení našeho týmu a našeho know-how. Veškerou komunikaci obou partnerů vede na každé straně jeden hlavní komunikátor. Komunikujete většinou pouze s jedním člověkem.
Jsme Vám k dispozici:
Naše vzájemná spolupráce zahrnuje tyto služby:
Výhody externího marketingu:
Top Limit disponuje skupinou pracovníků s dlouholetou praxí v oboru. Má vybudované efektivní zdroje a cesty informací a ověřené subdodavatele pro realizace všech marketingových zadání.
Marketingový poradce Vám umožňuje najít způsoby a cesty, které předtím nebyly vidět. Přichází totiž z vnějšku a umí využít zkušenosti z jiných firem a oborů. Při začínající spolupráci s novým zákazníkem dbáme na to, abychom se co nejdůkladněji seznámili s filosofií a chodem dané společnosti.
Následně pak pro Vás hledáme rychlá a efektivní řešení, která jsou zakotvena v marketingovém plánu a strategii na dohodnuté období.
Jako zcela nestranný konzultant navrhujeme a optimalizujeme vnitřní procesy a zavádíme nové postupy do praxe s cílem zlepšit výkonnost Vaší společnosti. Velkou výhodu spolupráce s agenturou Top Limit představuje mnohaletá praktická znalost různých tržních prostředí velkých i malých společností z různých oborů. Zkušenosti a pozitivní reference řadí Top Limit mezi konzultační a poradenské společnosti, jejichž silnou stránkou je i implementace navržených řešení přímo do praxe. Marketing není pouze o investicích do reklamy. Mnohdy stačí pouze upravit některé postupy a procesy a může to přinést nečekané výsledky.
Pohled nestranného, externího odborníka, který není zatížen provozní slepotou a nemá svázané ruce rolí zaměstnance Vám může být velmi užitečný.